Silla de ruedas.

Rullstol alltså.
Men det visste ni redan. Puh!
Öhm ja. Sitter och pluggar in alla 82 glosorna som vi har tills i morrn + att vi ska ha koll på konjunktiv. Men det fixar sig. Var trots allt inte så svårt som man först tror att det är.

Hittat många nya band/artister också.
* The Gadsdens (verkligen bra)
* Yenn (coolt att Vietnam har någorlunda bra artister)
* Plimsouls (cool industriell musik men väldigt korta låtar, iaf på MS)
* Charlie Brown (grymmaste snubben, honom ska ni ha i åtanke)
* Sound of Stereo (grymmt houseband)
* 3 is a Crowd (cooolaste namnet och hyfsaf musik)
* Destroy Disco (helt rätt)
* Mightyfools (vet inte riktigt, tror att de lät bra)
DEt var någon schweizisk snubbe som var rätt ball också men jag do not remember what his name was. :)

Så äre. Listan esta lista.


Jag längtar bara mer och mer till P&L för varje dag som går.
Tror faktiskt att det bara blir den festivalen i soommar, fast Arvika sulle änte sitta fel asså. Men men. man måste prioritera som någon sagt.
Jag känner mig lite dissad när jag först ringer och då äre upptaget och nästa gång jag ringer så svarar ingen. hmm..=/ jag tror dock att det bara är en coincidence. Nothing to be sad 'bout.

Chromeo äger iaf. Denna remixen av ballaste låten också. Laidback Luke ska tydligen ha mixtrat med den. =)



Chromeo - Fancy Footwork (Laidback Luke remix)

Stay Mute // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0