Allt fixar sig.

Det tror man faktiskt inte. Men det gör det. Mer eller mindre.
Det handlar bara om inställning, attityd och sol.

Jag får väldigt lätt dåligt samvete. Och om man kan göra någonting åt det så brukar jag oftast göra det.

Jag vaknade idag och mådde väldigt bra. För det finns inte mycket att vara nere eller ledsen för. Saker blir inte bättre då. Det är vad jag tror iaf.
Jag tror på i morgon. Jag tror på träden i skogen. Jag tror på solen som lyser. Jag tror på känslor som styr. Jag tror på realism, men på samma gång optimism. De bråkar nämligen ibland. Jag tror på Barack Obama. Jag tror på Turkiet. Jag tror på smärta och njutning.
C'est tout.

Öhm. y la música.
Lily Allen again, den här låten handlar om droger, kul jul. ^^


Lily Allen - Everyone's at It


Stay at it // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

I like ur attitude och jag tror också på Obama, tror man inte på Obama då e man repblikan eller deprimerad.

2009-02-14 @ 21:48:44
URL: http://peacekeepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0