Tänk om Lucia pruttade.

Hahah! Seriöst, fan va kul det skulle vara! :D Hon står där på scen och de har precis sjungt färdigt en låt och det är knäpptyst och rätt som det är lägger lucian av en brakare!
Ne nu hände det något lustigt! Min mobil ringde med dolt nummer och en tjej som hette Isabella sa att hon var från Ungdom Mot Rasism (En organisation som jag varit medlem i ett antal år) Hon sa att mitt medlemskap gått ut och jag frågade om det kostade pengar, hon svarade att det inte gjorde det och jag fortsatte med att säga att jag inte är en så aktiv medlem, hon sa att man inte egentligen behöver vara aktiv eller bry sig speciellt mycket om vad de håller på med utan att vara medlem betyder att man ger dem sitt stöd. Jag bara: Ah men då kan jag vara medlem, hon sade att hon skulle fixa det åt mig och jag tackade! Sen var det över. Lite kul sådär ibland och prata med någon man aldrig pratat med förut på telefon.
Det här är brunhåriga Lovisa!

hm, festen blev väldigt lyckad i fredags btw! Fick intrycket av att det var rätt många som tyckte det med. Marina är månadens hjälte! (Om inte årets, hon har varit en mycket bra mamma det här året när jag tänker efter, får nog ta och ge henne något i gengäld)
Rihanna - Te Amo
Riktigt bra låt, skrev av texten på min bdb som du kanske har sett. Eller aa, inte riktigt som låten går men det jag skrev passar ändå.


Dricker glögg.
Stay Glögg // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

åh älska glögg!

2009-12-13 @ 16:24:30
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

hehe YEAY! tänkte dra igång bloggen lite...vore as kul om du hade lust att göra lite reklam...för den he eh..jag ansöker om att få lägga ut en annons på din kolla blogg...med bild o allt o länK..hehihi :D kyss

2009-12-13 @ 21:23:18
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0