A trip to remember.

Man kan säga att alla 3 resorna som har gjorts har nog varit minnesvärda. Kan inte säga att jag har haft roligare än andra. Och jag tänker inte ödsla tid på att berätta allt som har gjorts. Men känslan av att komma ihåg allting är en annan sak. Den kommer jag nog ta med mig hela livet. Vilka upplevelser asså.

Människor alltså. Jag förvånas över dem varje dag. Både i bra och dåliga aspekter.

Nu skriver jag engelska och det går kasst. Hoppas att en ängel hjälper mig med det pyttelilla extra som behövs för att det ska se ut som om jag ens har läst boken.





Stay You// Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

jättesnopp<3



jag tror att alla har haft ungifär lika roligt. och roligt på så olika sätt att det inte går att jämföra=)

2008-10-22 @ 10:29:08
URL: http://adia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0