Wish for thinking.

Hej.
Jag hade tänkt att skriva tidigare idag men något kom i vägen.

När man inte är önskad av någon. Kan man lika gärna skita i den personen. Det finns tusen andra saker som är mycket mer värda att ägna tid åt än att försöka övertyga den personen om att man vill vara med den. Kan låta dumt, kan låta idiotiskt och konservativt. Men jag tycker inte det.

Jag tycker inte heller att ni ska ta mig på orden utan anledningen till att jag skriver det här är för att jag måste det. Det är antingen för att jag inte har pratat med någon på ett tag eller för att jag helt enkelt har ett behov av att uttrycka mig.

Musikvideor har jag ägnat denna dagen åt typ. Och ZTV såklart. Hittat en massa bra låtar också.

Music is power.

Det var allt för idag. Peace out.


Stay Strong // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

musikvideor är jättetrevligt. riktigt bra videor gör musiken SÅ mycket bättre=)

2008-11-15 @ 21:39:14
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0