I have sinned.

Eller. Ne jag vet inte. Men ibland så kan det kännas så iaf. Man tänker inte på det förrän efteråt. T.ex. om man håller på å skojja hela tiden, och man tror att personen som tar emot inte bryr sig eller vet att jag skojjar. Men om det blir för mycket så undrar kanske den andra personen om man verkligen har något bra och ärligt att säga för en gångs skull.

Jag vet inte.
Kanske.
Det är svårt.

Men, ja. Matten går bättre iaf. Jag vet nu vad k-värde är och vad definitionsmängd samt värdemängd. ^^Ah Heaven.!


Historian känner jag att jag kanske ska börja med och det ska jag.!

Öhm. Ja. Det var nog allt. ^^

Stay Living // Carl

Kommentarer
Postat av: Emoz

Bra carl att du fattar matten...du kan fortsätta med dina rasistiska skämt för jag bryr mig inte, det e lite roligt.

2008-11-19 @ 18:46:15
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0