2:a inlägget på en dag! XD

Jag skriver än en gång för att jag måste skriva om något till någon. Historian känner jag inte riktigt för att skriva på för jag är typ klar och jag orkar inte riktigt mer. Det får bli som det blir.

Jag ska egentliga skriva spanska och läsa på inför idrottsprovet på tisdag men det gör jag inte. Pasi får vänta och jag har faktiskt läst igenom provet en gång.

Öhm, ja. Känner att jag funderar väldigt mycket på min framtid. Det finns ju så jävla mycket som man kan göra.

Antingen så stannar jag kvar i Sverige och pluggar någonting kul. Flyttar också härifrån såklart.
Eller så åker jag till Storbritannien och pluggar där på något lyxigt ställe. (NOT!)
Eller så flyttar jag till Barcelona och pluggar på universitetet där. Barcelona<3
Eller så tar jag ett friår och åker runt och kollar lite.
Eller så arbetar jag för att tjäna lite pengar.
Någonting jag inte kommmer att göra är iaf att åka till USA, blä för det landet. :S
Kanske inte Ryssland heller. Men alla andra länder är varmt välkomna.
Kanske att jag åker till Mellanöstern och gör något kul där, det är ju trots allt inte bara buller och bång där som man kan tro.
Eller så vet jag inte. =/

*sigh*

Stay Futuristic// Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

det är rätt svårt o veta vad man ska ta sig till:P men det är bra, USA kan ta sig!!

2008-11-03 @ 09:33:37
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0