Jag är en kopp.

Neeee....?
Nu ljuger jag igen. Jag vill inte ljuga men man gör det omedvetet ibland. Tyvärr. Eller så är det bra. Kan inte riktigt bestämma mig.

Såg på Planet Terror igår också. Den var något flytande om man säger så. kommentera gärna om ni har sett den, kommentera gärna om ni inte har sett den.
Den var iaf väldigt bra. Sedan är det ju Grindhouse också, det förklarar ju endel.

Jag gillar artister som har integritet och som är generösa. Laleh har integritet och Anna Ternheim gav mig en julklapp på julafton. Snällt tycker jag. ^^

A Camp är också bra. så ni får lyssna lite på dem. Takk!

Hvaðan er þú?



A Camp - Stronger than Jesus


Stay stronger than Jesus // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0