Irritated.

Ibland kan jag bli lite smått irriterad på människor som inte uppdaterar sina bloggar.

MEN, jag har ont i kroppen, jag uppdaterar inte heller så ofta och jag älskar er alla ändå, ni är för jävla goa. ^^

Öhm. Ja.

Fick reda på en sak idag. Peace and Love verkar vara asbra nästa år.
DET ÄR ASBRA.
Men, jag vill till Arvika också=/. Speciellt nu när Frida Hyvönen kommer dit, :D
Så jävla typiskt.
Om man är realistisk så går de tillsammans på ungefär 6000 kr eller nåt. Jag kanske kan fråga mina päron om lite pengar. Men det blir nog inte mer än typ 1000 kr. Så det betyder att jag antingen måste vinna på lotto, få pengar av släkting eller börja jobba. Helt enkelt. Börja jobba verkar mest rimligt.

Ehm. Jag kollar på Idol nu. det är rätt okej, kul å se alla tidigare artister som har lyckats.

Stay Busy// Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0