Hett chip.

Halloj halloj. I am writing once again. Fortunately I am going to eat food of Christmas today, wi-ho.

Hot Chip är mkt bra och jag kommer att lägga upp ett klipp längre ner. =)

Jag glömde att skriva i bloggen att min kära syster Frida kom hem igår :D eller egentligen i fredags men jag träffade henne inte förräns igår så vi säger så.

Öhhm, jag råkade sätta en stol på en tå på min högerfot i fredags också, det gör ont. ! :O

men men, sådant är döden som man måste förberada sig lite. Jag är föresten lycklig över att jag inte är superintelligent, för sådana barn har det inte bra. TACK mamma och pappa.

Ja. Här är den braiga låten. XD



Hot Chip - Over and Over


Stay Over // Carl

Kommentarer
Postat av: HN

Ät lite åt mig också, själv har jag varit ute och övningskört lite granna ;) Höll på att köra ihjäl oss det första jag gjorde men sedan gick det bra hahaha

2008-12-21 @ 15:40:00
Postat av: Amanda

Vad menar du med att tack så jävla mkt? och att jag e så jävla schystt ditt jävla pundhuve DU jag ska fan vända dig upp och ner så du får käka grus din jävel!!

2008-12-21 @ 19:25:46
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: Moez

Neej Amanda dont go the the white side. det blir nog svårt för dig att vända carl upp och ner och få honom att käka grus...för innan det så kommer jag... äta upp dig. mohahah!!!

2008-12-21 @ 22:29:15
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0