Goder Morgon!...

...på er.



Så här ser jag ut på morgonen på den sista dagen på året. Sitter i köket och lyssnar på musik. Jao jao.

4. Idag har jag gått upp.
5. Idag har jag käkat frukost.
6. Idag har jag bestämt mig för att se allt positivt i livet.

Öhm. aahh. så är det. jag hoppas att alla får en mycket bra dag idag. ^^
Prospero año y felicidad!

haha. jag är för jävla bra. egentligen...i framtiden så kommer jag nog antingen titta tillbaka på min ungdom och antingen skratta eller gråta. Men beroende på vilket utav dem det blir så kommer känslan att vara stark. I framtiden så ska jag skriva en bok med alla hemligheter som jag haft och har under min sk. ungdom. =) se fram emot detta!

Video också, Lalehs nya. ^^



Laleh - Simon Says


Stay Saying // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0