Marknad.

Idag gick vi på marknad. Den var stor, fylld med skor, väskor och kläder. Mest för tjejer dock, eller kvinnor som det heter när man är över 25 eller 30. Jag skulle säga 25.
"SO HOW COME WHEN I REACH OUT MY FINGERS, SEEMS LIKE MORE THAN DISTANCE BETWEEN US!"
Fick ett litet Rihanna-ryck där. WHOAHHHHHHHH slow down cowboy.
Nemen jag skolkade alltså när jag var på marknaden, men det kändes helt okej, för första gången. Jag tror jag vet varför.....det är jag som betalt för att gå i skolan.
Börjar se Florens som hemma nu. Jag tänker varje dag att jag ska gå hem, till lägenheten dvs. Så på nåt sätt är det ju ändå mitt hem.
Äter dock alldeles för mkt snacks och dylikt. Får ta och sluta med det. Något tips?
(LOL jag ställer aldrig frågor till den som läser bloggen annars, varför skulle dem svara nu)


Några bra band/artister som jag lyssnar på nu:
- Maps & Atlases (wooow, vilken röst han sångaren har, wow!)
- Noah & The Whale (skön musik.)
- Yelle (grym brud i silverförpackning)
- lite Lykke Li (alltid bra, känslomässig skiva den nya, wosh alltså)
- Anna Järvinen (lyssnar mest på "Lilla Anna", men längtar tills skivan släpps om några dagar!""!!!!!!!!)

Stay Burning for what you Love // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. haha, okej! Ja sushi är gott med =D

2011-03-22 @ 21:01:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag e i samma sitts! äter onyttigt varje dag.. fast jag vet att jag bara mår sämre av det. Köp alternative till snacksen. alternativt träna varje dag:P svårt val eller hur:P Man lever bara en gång så varför misshandla sin kropp?

2011-03-24 @ 10:42:54
Postat av: Patrik

Sv. Tack du Carl :D

2011-03-26 @ 17:02:53
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0