Buon Giorno Mondo.

Ritorno, perché una amica mia ha detto che lei manca mio blog.

Jag var på Prideveckan i sthlm förra veckan, bara så ni vet.
Ibland orkar jag inte skriva så mycket här, om ens någonting alls. Och ibland när jag gör det så vill jag egentligen inte, så det blir lite som en våldtäkt och det känns inte okej på något sätt.

Ja, jag ska börja studera till hösten, i Småland, och lära mig mer om Sverige, EU och världen. Jag tycker att det ska bli roligt men jag har nästan glömt av att jag ska börja på skolan för allt annat runtomkring. Typ boende, pengar hit och dit och annat jag ska fixa. Jag saknar mina vänner redan, men jag vet att jag kommer att få nya så det är okej på något sätt. Fast jag kommer ju åka hem med jämna mellanrum så det kommer nog bli finemang.

Lista på dem jag kommer sakna mest (Utan inbördes ordning):
- Ida Kartus = för hon luktar alltid fisk och jag skrattar alltid så fort jag ser henne. För att hon är så rolig dvs.
- Lovisa Svenungsson Eklund = för att hon är min vän i vått och tortt.
- Sanna Lantz = som jag iofs har saknat väldigt länge men som jag skulle önska spendera mer kvalitetstid med, om hon inte måste lukta mig i armhålorna hela tiden och fisa konstant.
- Amanda Olsson = den raptorn aka. hästkäften kommer alltid att saknas i min närhet när jag känner att jag är på bushumör.
- Mamma = för att hon tvättar mina kläder (lite mer känslomässigt än så men man vill ju verka tuff)
- Cristine = för att hon är så jobbig men ändå rolig. Och för att hon kollar på True Blood med mig.
- Frida = för att hon ger bra tips och kan mycket, tror jag. Och för att vi har mycket gemensamt, såsom underkläder, etc.
- Pappa = för att han kanske skulle kunna hämta mig om jag låg i ett dike i Lilla Edet en lördagkväll.
- Monica Ekedahl = för att hon klipper sitt hår för min skull och räddade mig från att bli påkörd av en traktor och därför behövde gå med krycka ett halvår.
- Många fler = kom på att jag inte orkar skriva mer.


Det var två i Prideparaden som såg ut såhär och gjorde exakt såhär....usch då!

Stay Proud // Cromeo

Kommentarer
Postat av: oiza

Hej kallee!



jag vet inte hur jag skall klara detta. har inte riktigt förstått vad som håller på att hända och kommer nog inte förstå förens du inte står i trappuppgången med handen för munnen och luriga, förväntansfulla blicken. Du är en av alla snälla människor på jorden, men unik för du, varje dag,lyckas ta det till verklig handling, snällheten, ödmjukheten, öppenheten.



men så är jag så glad att du åker så att fler får uppleva dig, det är en ren ärbarhet att få umgås med dig. lol

2011-08-12 @ 18:34:26
Postat av: heidi

jag kommer sakna dig, även om du inte kommer sakna mig.

2011-08-15 @ 16:10:03
Postat av: ida

åååååh Carl!!! kommer sakna dig hela tiden, var jag än är. säh. fast inte. lova mig att du skickar brev varje dag som går?

2011-08-17 @ 22:21:55
Postat av: Patrik

VAR PRIDE SKOJ?

2011-08-25 @ 00:49:53
URL: http://Patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha, kul att du itne ens skrev med mitt namn carl :-P

2011-10-21 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0