Three very special girls.

Jag har varit i Stockholm i 3 dagar, var hos Mala the Precious i Huddinge och träffade Jonna i alla delar av staden. Kändes det som iaf.
Igår bestämde jag mig för att åka till Frida en dag tidigare. Kändes som att det var det enda rationella. Eller för då blir det mer 50/50 och det känns mer fair.
Älskar verkligen Uppsala, den här staden är fabulous, iaf när solen skiner. :) Sitter och pluggar körkortsteori nu, går sådär, lyssnar hellre på GaGa och kollar runt på internet, som jag inte haft tillgång till på några dagar.

Snart blir det Grästorp, sen Trollhättan...sen Halmstad. :D blir nog bra det här, verkar det som.

Stay Away // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0