Hlmst eller Hlm?

Jag tror jag föredrar det förstnämnda, men det är lite långt. Äh, vem fan bryr sig?
Sitter på donken och är inne på internet för första gången med macen sen jag kom hit runt 11:00 i måndags. Känns som att jag varit här längre än vad jag egentligen har. Har övningskört 6 gånger redan. Rätt mycket, hjärnan blir rätt mör efter 3 lektioner på en dag. Men det ser ljust ut.
Yesterday I was like.....damn! I am never gonna get this license. errbody else drives much better than me.
But today I'm like......errrbody has been this bad when they first started driving, and they became better and are now able to drive all by themselves, so why can't I?


Ska gå till Hemköp för att köpa en tidning och balsam. Sen trafikskolan för att ytterligare träna på någon av deras datorer. Smell you later, förmodligen i morrn eller fredag. Byyyyeeeeee!


Stay Driving // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0