Bomber och tigrar.

Jag har varit en ivrig liten ekorre den här veckan. Eller jag har förflyttat mig som en sådan iaf.
Halmstad i början av veckan, körningen har gått bra. Körkortet är inom räckhåll. Göteborg med Sarah och Amanda i onsdags, jättemysigt! Handlade tigerkläder till lördagen. Var i Sarahs nya lägenhet och kollade in läget, kommer bli sketabra tror jag!
Fredag, gick till Lipz med Jessica och Lovisa. träffade en massa som jag kände! å boy va det var kul! :D det var dans, alkohol och ledsna kompisar, men jag hade riktigt kul! :D Träffade inte Heidi tyvärr, hon hade lite problem med att hålla sig på benen om man säger så! Vilken kväll alltså.
Igår var jag i Gbg, med Alice och Sally och gänget. Jag kommer dit, Sally öppnar dörren och båda brister ut i skratt, eftersom jag har brunt hår...och Sally ser ut som en nallebjörn, eller ett lejon. det var svårt att avgöra i stundens hetta! Kul vare iaf. Alice sminkade mig till tiger och resultatet blev att jag såg ut som en manlig strippa!
Men men, mycket som jag skulle kunna skriva.
Nu är det mycket som händer. Men allt jag har å säga är att jag verkligen ser fram emot framtiden! Leva är det finaste och roligaste jag vet! :D


Stay Living // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gött att körningen går bra! Det är så skönt när man äntligen klarat det sedan!

2010-10-31 @ 21:52:58
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Och sedan bara ett till klipp efter det!? ;) haha

2010-10-31 @ 22:07:22
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Det låter ju inte helt fel! =D

2010-11-01 @ 20:30:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Heidi

haha carlo, du är helt enkelt bäst!

2010-11-04 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0