Ögon, näsa, mun.

Olivia Crawfoord har tagit denna bild. Hon är bra på att ta kort.

Ehm. Jag går väldigt mycket på toa. Det kan jag säga.
Jag gillar när jag är klar på toa, med vad det nu är jag har ägnat mig åt.
Men jag gillar inte att behöva gå på toa och sen behöva gå igen, fem minuter senare. Och sen igen.
Det är en cykel som jag inte avgudar om man ska säga det på ett enkelt sätt.
Men å andra sidan, äter jag rätt mycket saker. Det går knappt 2 timmar och sen har jag lyckats stoppa in någonting i munnen min. Om det så är en frukt, nötter, lite smörgåsar, godis eller dammråttor.

Försökte hitta ett klipp som inte var live men det gick inte. Han är sjukt bra ändå. Hittade honom idag faktiskt.
Jason Molina - Hard to Love a Man

Jag är glad att jag är en pojke.

Stay Man, Man! // Cromeo

Kommentarer
Postat av: gösta

Jag är likadan! Jag går väldigt mycket på toa. Det kan jag säga.Men jag gillar inte att behöva gå på toa och sen behöva gå igen, fem minuter senare. Och sen igen. Det är en cykel som jag inte avgudar om man ska säga det på ett enkelt sätt, precis som du.

Men å andra sidan, äter jag också rätt mycket saker. Det går knappt 2 timmar och sen har jag lyckats stoppa in någonting i munnen min.. precis som du! hejdå!

2010-05-02 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0