Turntables.

Matteprov....idag....gick....rätt bra....säkert IG....men....vem....bryr.....sig..?
CAE muntliga efter det med Oskar, gick väl rätt bra. Kunde gått mycket sämre.
Var sjuuuukt trött på Bilden sista lektionen. Vet inte riktigt varför, har aldrig förut kännt mig så trött i skolan tror jag. Ville bara lägga mig ner på marken och sova.
Sen hämtade min kära syster mig från skolan och vi åkte till det stället dit tydligen alla fjortisar, barnfamiljer och töntar åker klockan 16:00 på en vardag = Överby!

I morgon....Backstage, sjukt många roliga personer ska dit! Ska faktiskt bli väldigt roligt! :D

Salem Al Fakir är bäst. Amy Macdonald är bäst. Båda får mig alltid på bra humör.
Jag skall nog köpa båda deras nya skivor, för de är sjuukt bra. Salems iaf.
Vet dock inte om jag vill att han ska vinna MF på lördag, han får gärna komma tvåa. Tycker att hon Anna Bergendahl kan få vinna, hon ser så glad ut och har så fin röst. ^^


Stay Fakir // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv.Ja det är det! haha, han har min keps faktiskt :P

2010-03-11 @ 23:19:40
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Jobbigt med matte btw ;)

2010-03-11 @ 23:47:32
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Tack (A) haha

2010-03-12 @ 19:01:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

fakir=fattig?

2010-03-13 @ 19:46:40
Postat av: Fruda

Vad sjukt att du tippade rätt hahaha, gooo carl;)

2010-03-15 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0