Mac eller inte?


Från början så var det självklart att jag INTE skulle ta med macen men ju mer jag tänker på det desto mer anledningar finner jag att faktiskt ta med den!

Därför att:
- Kan vara kul att ha på tåget, kan kolla film eller sätta in matteskivan eller lyssna på musik eller skriva religionen/PA/internationella relationer.
- Jag kommer inte gå runt med den i sthlm för vi går hem till Rebecca direkt när jag kommer.
- Kommer vara ensam i sthlm i 3 och en halv timme eftersom Frida åker till Uppsala 12:30 och mitt tåg går runt 16:00.
- Därför, tror jag att det skulle kunna vara kul att vara i sthlm med macen och sitta på något ställe inne på internet och skryta på FB!
- Kul att ha på hemvägen kanske, dock tror jag att jag kommer sova då. Kanske. Förra gången jag åkte hem från sthlm var klockan typ 06:00 och jag hade inte sovit på hela natten. Var när på att göra det innan Kissie stormade in på Donken med Amir hack i häl!


Det som är jobbigt att den tiden som jag faktiskt bär på den kommer vara jobbig då den väger lite + att jag ska ha med mig 3 ton mat! (Mami packar på mig som om jag vore en åsna, det enda positiva är att jag har en massa gott att äta och att jag skulle lätt klarat mig om vi fastnade någonstans och inte kommer därifrån!)
Så, jag vet inte riktigt!
Tycker faktiskt bättre och bättre om vår huvudstad, trodde inte jag skulle gilla sthlm men staden är trevlig, centrum iaf.:)
Stockholm + Frida + Florence = Happiness!

Stay in Sweden's capital // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

ha det lovely!

2010-03-01 @ 20:59:00
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Det låter ju bra! =D Jeansskjorta är ju sjukt inne i vår så det låter fashion ;) hehe

2010-03-01 @ 22:41:27
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Syster yster

Kom bara kom, älskade bor! ska bli så sjukt roligt ikväll;) puss Frida!

2010-03-02 @ 09:55:53
Postat av: Patrik

Sv. Shit va massa du har att längta efter! Trevligt! =D

Emmaboda låter najs ... Tack!



och ja, skivan är bra :D LYSSNA!

2010-03-03 @ 23:45:43
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0