Berlini!

Låter mindre som Tysklands huvudstad och mer som nån snubbe i Italien.
Det var en bra resa om man ska sammanfatta det, den var nyttig för min del iaf. Men eftersom mina kära vänner troligen läser detta så kommer jag visa en nakenbild på mig. NOT!
Resan handlade om mitt paket, alkohol (som för övrigt skulle gömmas varje gång någon knackade på dörren), mat, gå runt, kolla på gamla saker, åka U-bahn, rolig George, sköna sängar, Peggle, strul, bråk, ledsna människor, fulla människor, smågrupperingar, osämja, kärlek, glädje, skämt, roliga Berlinbor, mer mat, kall stråle i duschen, Omar som spyr frivilligt i handfatet, 4 som "fyllde år" (egentligen bara Lisa Orvang tror jag), bla, bla, bla tåg. Hej.
Vampire Weekend - Run

Typ världens bästa låt, sug på den...och titta på den såklart! :)

Stay in Berlin // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

berlin in my heart!

2010-04-01 @ 16:33:48
Postat av: Patrik

vampire weekend är så najs :D

2010-04-01 @ 22:57:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0