Bad och Strand.

Var med Lucas, Sanna och Ida igår på Öresjö och solade, spelade kort och grillade. Det var mysigt. :)
Sen på kvällen var vi en massa människor på Strandgatan och myste. Kände att jag inte riktigt pratade eller var med alla men det var till en början svårt när platserna där de flesta satt var upptagna. Men i det stora hela var det kul, också! :D win-win situation.

Annars ser jag fram emot en sommar i lägenheten som bara blir mysigare och mysigare för varje gång jag går dit. OCH, jag ser fram emot midsommar på fredag hos Karin i Fiskebäckskil och jag ser fram emot när vi ska till Ramsvik och jag ser fram emot Arvika och jag ser fram emot Fallens Dagar och jag ser fram emot Emmaboda och jag ser fram emot Way Out West och sen är det slut. Då dör jag. :D

Stay Cool // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag har haft den i 2 år! Det är min favorit :D

2010-06-23 @ 22:13:49
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0