Tänkte skriva igår.

Tänkte skriva igår men orkade helt enkelt inte. Var som en zombie på crack!

Denna bild för mig representerar ondskan vs. det goda. Hur ondskan ständigt finns runt omkring oss. Det som vi människor kan göra precis som fåglarna är att hålla ihop och tro på godhten inom oss själva.

// Frida Johansson

Kul syster jag har. :)

Ne men Arvika i morgon. Var ett tag sen jag var i Borlänge nu och det känns, vill ha sol, tält, massa människor, bra livemusik och kalla nätter. :)
Annars är det bra. Mycket bra! :D

Ha det gött så skriver jag kanske igen nästan måndag!

Stay Arvika // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack du! Hur har du det i sommaren? Vad händer?

2010-07-18 @ 22:35:32
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0