Fan, fan, fan.

Missade middag hos Heidi igår och ångrar det lite idag.
Missar grillning hos Sarah idag för jag bor i en kommun där man inte kan åka till thn efter klockan 17:48 om man inte vill vara där typ 21:02 och ta en väg förbi vbg.
Annars har vi firat mig idag, fick lite pengar, en lampa som jag kan ha i mitt tält på festivaler och en jävligt snygg t-shirt! Inte helt fel. + att jag ska få en till present av mina systrar och päron. :)

Amen to that!


Verkar som om det kommer regna mycket i Emmaboda :(, men jag försöker hålla upp ett gott humör! Har ju hittat min riktigt bra poncho nu och laddat med jordnötssmör och tartex! :D

CRYSTAL CASTLES
<3
Uffie <3
Cut Copy
Makthaverskan (Som jag för övrigt köpte en påse med dem på!)
MUSTARD PIMP <3 <3
Hästpojken
Maskinen (Kanske ska se igen, får se. De var dock väldigt grymma i Arvika!)
Crystal Fighters
Rex the Dog <3
Johnossi
Wavves
The Very Best
Crookers
Lonelady
Welle Erdball <3
Feadz


Nåja, efter att ha försökt se alla dessa måtte jag väl ändå vara nöjd? XD


Stay Chill // Cromeo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0