UK import.

Nu är jag glad! Har beställt Marina and the Diamonds' skiva "Family Jewels". Gosh! Tillochmed beställt den från play.com, vilket betyder att de skeppar den från Storbritannien hem till min brevlåda, troligen. Fick skita i mina två Ä:n i addressen, men den borde komma fram. :)
Bion var bra och Lisbeth Salander är min förebild och den snyggaste kvinnan i hela landet. Säg emot mig och du är en idiot! :D
Blev bjuden av Sanna att äta thaimat med henne och Ida idag, dessvärre var jag tvungen att tacka nej. För många anledningar också, inte bara EN som det brukar vara. Men jag ska bjuda ut dessa flickor en annan gång och då blir det grejjer!
Stay Diamond // Cromeo

Kommentarer
Postat av: kruse

omg vad har du gjort med bloggen!

riktigt fuckn snyggt! (Y)

2010-01-10 @ 02:44:53
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Jo det är sjukt kallt typ! Malmö är väldigt trevligt faktiskt. I like! Historia är jobbigt (A)

2010-01-10 @ 19:13:44
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0