Ironisk på dagboken med bilder.

Jag har använt mig av ironi för första gången på länge på bdb. Det ni! Kolla upp! ;)
Idag är jag inte magsjuk (det var jag igår, spydde 12 gånger ungefär!, mysigt). Och jag har spelat klart Monsters vs. Aliensps2. Började att spela Ratchet & Clank: Size Matters efteråt...det var inte kul. Väldigt besviken! Men men, det finns annat som är mer av en besvikelse men eftersom det här inte är en blogg där jag berättar allting om mitt privatliv (förutom bajs, snoppar och pubishår, sådana grejjer), så får ni inte veta vad det är jag snackar om. Jag undanhåller det för en anledning, kom ihåg det.
Jag har nog också bestämt mig för att jag ska läsa ännu mer språk efter gymnasiet. Någonting som skulle vara riktigt roligt vore om jag kunde åka till en massa länder och läsa det språk som de talar i just det landet. Eller så arbetar jag och lär mig det på samma gång (dock kan det bli problematiskt om jag ska jobba och prata en massa och samtidigt lära mig hur man stavar allting XD) Men om vi säger såhär. Jag åker till Storbritannien i 6 månader eller ett år eller så, jobbar med/studerar något som jag tycker är kul. Lär mig engelska, på riktigt! Sen åker jag till Spanien/Frankrike/Italien/Island/Portugal (håller mig inom Europa) och gör typ samma sak där. Erkänn det låter kul? Tycker jag verkligen Carl! Go for it you språknörd!
Stay Dreaming // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det håller jag med om!

Vad heter du på BDB då?

2010-01-04 @ 00:07:06
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Hoppas du slår henne stort! =D

2010-01-04 @ 13:46:39
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0