I smile.

Kate Nash är så jävla bra. Sophia Somajo (såg videon till Heidis favorit "I-rony" nyss) likaså, faktiskt! Och jag måste hålla med musikskribenten som skrev i GP i morse att det må hända att Lars Winnerbäck och Kent är de största musikaliska fenomenen i Sverige men det är då fan inte dem som tar musikSverige framåt, det är alla kvinnor. Såsom, Frida Hyvönen, Laleh, Sophia Somajo, El Perro Del Mar, Lykke Li, Ane Brun, Robyn, Karin Dreijer Andersson. Jag kan fortsätta, men du fattar! Självklart finns det grabbar också som gör detta, men inte så stora drag som tjejerna.
Idag var skolan nice. Började med Lisa och ett jädrans spring runtomkring våning 6. Lisa blev lite sur, men men. She'll get over it! Sen blev det muslimer, jääävligt nyttigt å få höra hur riktiga sådana är och ser ut.
Sen blev det lunch och pannbiff, mumma! Jano fixade skjutsen till idrotten, dock tog Heidi (tha bitch!) förarsätet som var till för mig, men när hon fick en Lovisa i knät så ångrade jag mig icke!
Regina Spektor - Blue Lips
Den här låten tillägnar jag Heidi, för att den är fin och för att det är Heidi också! :)


Stay Blue // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Min fina vän, jag blir så rörd. Du är en sann vän som alltid finns där för mig, tack för att du finns.

Låten var väldigt fin och du är en fin människa.

(L)

2010-01-19 @ 22:00:57
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

Och förresten, DU SKA VARA GLAD ATT DU SLAPP HA LOVIS I KNÄT! HAHA ;) skooja

2010-01-19 @ 22:01:48
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0