Dependo de ti.

Shakira är fin hon. Regina Spektor med!
Idag har jag varit ensam hemma, då ställde jag mig framför spegeln, naken! Och vet ni vad? Jag var helt nöjd med hur jag såg ut, jag vred tillochmed på mig för att se om det blev värre då, men icke! DET om något är fantastiskt! :) Vet inte om min fysik har förbättras eller om jag har lärt mig att acceptera mig själv. Hmm, lurigt det där!

Blir lite störd på Tradera, är inte van vid att andra människor också vill ha det jag vill ha och om de är smarta så får de det jag vill ha och inte jag. Då blir jag ledsen, jag ger upp kameran, vill ha glasögon nu istället, får se hur det blir, verkar som om Tradera är ett enda stort krigsfält! :O
Jag duschade för första gången på länge på kvällen, men det var nog bara för att mitt hår luktade apa och för att jag var ensam hemma.

Markus Krunegård är Prins, måste bara säga det en gång för alla!

Stay Prince // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Erika

Markus Krunegård är bästbästbäst!

2010-01-31 @ 19:08:00
URL: http://thisismyobituary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0