2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har börjat släppa taget om någonting som jag länge trodde var menat för mig, för alltid.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, så nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej det gjorde ingen som tur är.

5. Vilka länder besökte du?
Öhm. Inget annat land faktiskt. Jag är väldigt förvånad faktiskt! xD

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag vill ha mer bra musik, självdistans och sex.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
När jag var på festival, sommaren och 14 december.

8. Vad var din största framgång 2009?
Mina talanger i franska och alla fina kläder.

9. Största misstaget?
Oj, den var svår. Skulle nog kanske säga att det har varit att jag inte gjort saker, för jag har kommit på att det är bättre att göra någonting och sedan ångra det än att inte göra det och önska att man gjorde det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk hela tiden men jag blev en aning sjuk i tunntarmen i början av december och sen har det hållit och har inte slutat riktigt än.

11. Bästa köpet?
Oj. Min mp3! (Tror det var detta året jag köpte den!)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Musikevenemang, skivor och kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alldeles för många för att kunna rabbla upp några här.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog både och. Har nog aldrig varit så ledsen som i år men heller inte gladare. Fast jag känner ändå att jag har varit rätt så mittemellan, utåt iaf.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag kunde le mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Öhhmm...

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj här i Grästorp, farmor hade med respektive och mormor hade med respektive.

19. Blev du kär i år?
Nej, det var för två år sedan.

20. Hur många one night stands?
Hahha! None. Eller många. Men det är nästan alltid någonting som "stands during the night", hhhahah! xD

21. Favoritprogram på TV?
Oj, svår du. Skulle nog säga Mia och Klara, Little Britain och DH.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nejje.

23. Bästa boken du läste i år?
Hmm. Andra delen i min och Fridas favoritserie av böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
Florence + The Machine, lätt! Sedan har vi The XX, Vampire Weekend, Ellie Goulding, La Roux..bla, bla, bla..

25. Något du önskade dig och fick?
Playstation 3.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Öhm. Nej jag önskade mig nog ingenting.

27. Årets bästa film?
En förlorad värld. (Brideshead Revisited)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var på Gardis tror jag. Badade och solade och hade det skönt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Självklart.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bättre än fjolårets iaf.

31. Vad fick dig att må bra?
Mat, musik och mina vänner.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
OJ! Vilken fråga! Scarlett Johansson såklart!

33. Vem saknade du?
Jag saknade någon, men det finns alltid runtomkring mig.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Ameh! Så kan man ju inte säga. Usch och fy!
Stay 2010 // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. haha, vatten är bra ;) kaffe med. Somna låter ju i och för sig inte så dåligt! Hade varit lite skönt =D

2010-01-01 @ 19:24:07
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0