Jag tror att det blir ändrade planer.

Jag är inte säker, men jag tror att det blir ändrade planer gällande två framtida händelser.

1. Jag kommer troligen inte åka med till Harrys ikväll.
Anledning: Ingen speciell, och jag kommer väl inte till skott med det helt enkelt.

2. Jag kommer troligen att kanske åka till Stockholm tidigare än väntat. Eftersom det är problem med tågen och så. Det betyder att min bokade biljett för tisdag 2 mars, 12:02 inte kommer användas. Kommer nog istället åka från Göteborg på måndagen istället, runt 14:00. Får se hur det blir med allting. Kanske det blir andra planer, kanske inte.


Stay Red // Cromeo


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Du är för snäll Carl =D Men glad blir jag!

2010-02-28 @ 12:33:40
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

SV. haha! Shit va najs! Det borde du ta en bild på :D

Veckan har varit kanon! Men nu vill jag bara vara hemma (A)

2010-02-28 @ 12:50:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0