6, 7 och 8.

Inte skrivit på några dagar, men jag ska inte be om ursäkt för jag har inte varit hemma och med macen, så det så!
Tisdag kväll sov hos Evelina med Jano.
Morgonen går vi mot bussarna som vi tror står och väntar på oss, när vi kommer fram ser vi en gul buss (inte vår!) som står där lugnt och stilla. Sen ser vi att en blå buss sitter fast i uppfarten till skolan och förstår då att vi måste vänta ett jävla tag innan vi kommer iväg. Jag var bajsnödig som ett AS, ingen förstod min desperata ton och längtan efter en toalett, kunde ju antingen gå på bussen som satt fast och försökt skita där medan bussen skjutsas fram och tillbaka eller så kunde jag gått tillbaka till Evelinas lägenhet och skitit där men hon sov och jag orkade inte gå så långt.
Sen åkte vi till Branäs, Kvarteret Skatan på tv och trevliga vänner med fin humor.
I Branäs växlade det verkligen från att vara helt okej och mysigt till att vara enerverande och tröttsamt. Men i slutändan var det verkligen värt det! woho! 4 åk typ.
Hemvägen var helt okej, Ice Age 3 och KS igen!
Åkte hem och sov hos Jano för han ville det och jag kunde typ inte komma hem smidigt längre eftersom Cristine inte orkade eller ville hämta mig längre. Heidi stod och väntade på vår skjuts tillsammans med oss och det kändes som ett tag vi stod där ute i snön men till slut anlände bilen. Vi åkte med Heidi till hennes crib och gasade sedan därifrån, Polisen bor ju liksom där också och chauffören hade inte bältet på sig.
Sen när vi nästan var hemma i Sylte så har pizzerian där stängt och chauffören eller Janos morbror säger att vi kan åka till någon i stan. Jag som hade ont i pungen tyckte inte det lät som en bra idé men vad skulle jag göra?
Så vi åkte till Athena och sen hem och bla, bla, bla. Somnade rätt så tidigt och bestämde innan att vi inte skulle till skolan i dagen därpå för vi tyckte att vi förtjänade det.
Så ja, sen var det modeshow och allt var lite kalasartat men det fixade sig till slut, tyckte allt som allt att det var en lyckad show! Jag är glad för deras skull.
Sedan blev det Backstage och som tur är tog snälla, söta Heidi mina saker till hennes crib. På Backstage var det en massa folk och jag satte mig mitt bland dem med Viktoria i knät. Köpte en rom & cola samt en cider men kände inte av så mycket faktiskt. Men det var nog för det bästa. Får lite panik när jag är full och inte kan dansa.
Sen gick vi till Heidi och sov, typ. Jocky är väldigt rolig också måste jag säga.
Den här låten tillägnar jag Heidi för att hon är fantastisk på så många olika sätt, texten förklarar allt!
Frankmusik - Wonder Woman
Stay Wonder // Cromeo

Kommentarer
Postat av: kruse

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D

2010-02-05 @ 22:04:35
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Ja verkligen! =D

2010-02-05 @ 22:04:40
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: em!

jadu, krunegårdis kan sätta fina och kloka ord på det mesta.



och ja, jag går sista året jag :) du med antar jag. vad går du för någe?

2010-02-05 @ 22:34:29
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: em!

haha okej! finns nått som heter europaprogrammet här omkring. kanske är nått liknande sådant!



jag går media :)

2010-02-05 @ 22:41:04
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: heidi

du är en fin person. låten gillade jag. tack.

2010-02-07 @ 00:02:58
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0