4 fantastiska ting.

Tre fantastiska saker har inträffat det senaste dygnet.
1. Jag har kommit på att det är söndag, inte måndag.
2. Salem vann MF kvalet igår.
3. Äktenskap i Grästorp vara längst i hela Sverige, hela 18 år i genomsnitt! (Kul att vara grymmast på något).WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
4. Jag hyrde Slumdog Millionaire igår och den var bra!
Ja. Sen försökte jag lägga upp en massa gamla bilder från den stationära igår men det gick inte så bra, fick bara med farmor, men det gör inget. Hon räcker och förtjänar den platsen.
Jag har lyssnat på Kesha's (orkar inte ens skriva hennes namn med rätt bokstäver för hon suger så) nya skiva och jag är inte förvånad, den stinker USA så mycket så jag kan jämföra det med en krockkudde, så mycket plats finns det kvar till annat. Och ändå gör det det, det är som om någon har hittat min kära vän elektromusik och våldtagit honom för att sedan hissa upp honom i en flaggstång och förudmjuka honom genom att hänga upp honom naken. Hon kommer säkert bli väldigt populär och jättemånga kommer att älska hennes skiva, tacka vet jag andra elektroniska bra Kvinnliga artister såsom Yelle, Uffie och Fever Ray.
Jag tackar tomtarna för dessa!
Fever Ray
Yelle
Uffie
Uffie skulle varit precis som Kesha om hon inte flyttat från USA till Europa, jag förstår henne och tackar igen mina tomtar för att hon kom hit istället för att bli förvandlad till en Kesha-hora! :)
Så!
Uffie - Pop the Glock
Stay Uffie // Cromeo

Kommentarer
Postat av: em!

salem var grym!

fever ray <3

2010-02-07 @ 14:11:17
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: kruse

jag gillar också färgerna :) men jag hittar inte hur man ändrar färg på texten i sina inlägg (du har ju rosa). för min text är svart så man ser inte något :S

2010-02-07 @ 16:18:26
URL: http://kruseojons.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv. Sv. aha, men det låter mys! Var Salem bra? Jag såg inte det...

Nej jag har inte tagit de bilderna.

2010-02-07 @ 18:28:26
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Men det låter ju skoj :D

2010-02-08 @ 23:08:14
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0