Miyazaki.

Den mannen borde få alla priser man kan tänkas få inom filmbranschen...eller kanske fantasibranschen också? I dunno!
Fabulous, intellectual, energetic..beautiful! Words that could describe all of his movies.
Det är lite samma med Pedro Almodóvar. Han fångar mig också på sjukt jävla vänster och gör mitt liv en aning bättre. Quentin Tarantino likaså. De är alla 3 helt olika filmskapare och regissörer men är så fucking jävla duktiga på det de gör att jag blir helt rörd till tårar.....okej...kanske inte tårar, men gåshud iaf. :)
Du får förlåta mig att jag andra dagen i rad lägger upp en video med Miyazaki men det går inte att undgå hans talang för animation och bra historier! I just can't ignore that...bitch!



Stay Focused // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det låter allvarligt men hoppas det blir bra! Det är bra med mig ja =D mycket att göra men så är det ju!

2010-04-22 @ 22:53:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: kruse ruse

ponjo? sucks balls! nu tycker jag att du överdriver, bara en löjlig jävla animefilm

2010-04-28 @ 19:38:32
URL: http://kruseojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0