Något som jag minns.


"The fabric of your flesh, pure as a wedding dress.
Until I wrap myself inside your arms I cannor rest.
The saints can't help me now, the ropes have been unbound.
I hunt for you with bloodied feet across the hollow ground."

Idag vaknade ur en väldigt obehaglig dröm. Den handlade om att jag övningskörde med papi och vi körde mot Thn. Sen hipp som happ var vi eller iaf jag i ett hus med en familj som jag aldrig träffat förut. Där var jag tydligen i 2 dagar för någon i min klass (kommer inte ihåg vem) och sade att Kathryn var arg på mig för att jag inte varit i skolan på 2 dagar. Då fick jag ont i magen, fast i drömmen tror jag att jag blev arg på Kathryn och dissade henne totalt!

Bra band med intressanta ljud. typ. ^^
The XX - Crystalised



Stay XX // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidilcious

läskig dröm.. låter som att du påminns om verkligheten, haahha! skoöja

2009-09-20 @ 11:06:03
URL: http://heidi.nilsson.blogg.se/
Postat av: kruse

dem verkar bra, men låten var väldigt tråkig

2009-09-21 @ 17:27:26
URL: http://kruseojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0