Jag får lite ont i ögonen!

Allt ljus överallt gör så att jag får ont i ögonen! Typ.


Jag önskar att det bara fanns runt 100 människor i den här världen. Hälften av dem skulle jag känna och resten skulle jag inte vilja känna alls. Det låter kanske lite konstigt men det är så jag känner nu.
Ibland tror jag att folk bara ser det som de ser. Inget annat. Eller att de bara hör de som de hör. Men jag tror att jag vet bättre. För jag är svensk, då vet man lite mer än alla andra. Eller inte!
Florence + The Machine - Rabbit Heart (Raise it up)

Ännu en magnifik låt från Florence! Ahhhhh!

Öehm. Ja, saker och ting behöver bli gjorda, och de blir inte gjorda förrän man gör dem. ^^ Så är det nog.


Stay Rabbit Hearted // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0