Ibland är jag lite korkad.

Lucas och Sannas fest i fredags var väldigt niiice och lyckad. Alkohol, epilepsilampa och jacuzzi är en bra blandning ibland.
Någonting som inte är bra dock är tjuvar. Jag menar, ofta man tar saker från någon som har bjudit en på fest? Förstår inte hur folk kan med det alltså.


Blev först av med mitt fritidskort också, sen min t-shirt och sen 200 spänn. Jag fick tillbaka allting förutom de 200 kronorna, men tur det. De andra sakerna skulle varit svåra att ersätta.

Aldrig förr har en röst som denna gjort mig så rörd. Förutom kanske Lykke Li's eller Natasha Khan's då. Men de är alla tre så olika. ^^
Florence + The Machine - Drumming Song



Stay Drumming for God's sake! // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0