I believed you, I received you, I did.

"Love is not a game.
But it's something that I'm desperate not to tame."

Jack Peñate får mig att känna mig likgiltlig!
Idag har det varit rätt så bra i skolan. Ibland så får jag lite störande vibbar från personer i min närvaro men jag blickar framåt och ler ändå. För vissa människor är faktiskt goda och lojala rakt igenom.
Hahah, en annan rolig sak! Jag tror att Carine gillar mig mindre än förut! För nu förväntar hon sig att jag ska kunna en massa saker, men ibland glömmer jag av saker och då blir hon besviken typ. Och ibland kan Sofia något som jag inte kan och då blir det trubbel! Oh-oh!
Har varit ute och åkt med mormor idag också! det var lite läskigt, för hon kör väldigt speciellt må jag säga!
Ne men vi åkte typ till Lilla Edet, där vi åt på Rasta och sen skulle vi leta efter en servering vid ett slott men det fanns bara ett slott, inte en servering. Och det visades sig också att Amanda Olsson bor typ vid det slottet! jag dog lite när jag fick reda på det! hahahah! Jag ringde Lovisa också för vi åkte förbi där hon bodde men hon är lite störd så hennes telefon ville inte!
Stay on the Road // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Amanda

hell yes motherfucker!!!

2009-09-23 @ 19:10:17
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: heidi

hahahahah! kul den där sista meningen där...

2009-09-23 @ 20:02:48
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0