Sunshine Lady.

"Sunshine Lady came through my door. Asked me to sit down and listen to her mouth.
After she had spoken to me for several hours I broke down and cried a her river.
Her looks reminded me of someone I knew before.
And then I walk out to the sunshine and began to laugh aloud. "

/ Carl Johansson, 31 October 2009



Solen lyser utanför. Det ser jag för min skärm har fått en betydligt mer annorlunda utseende än tidigare.
Åh vad jag så gärna skulle vilja visa dem! Få dem att förstå, men så blir det inte, för jag är ingen speciell person för dig, jag är bara en skön person som är trevlig att vara med och som tror att han är något mer än de flesta. Så måste de ju vara, för det är som de säger i alla fall. Och det som de säger måste vara sant.

Jag har aldrig velat skada någon eller skända någon. Det är inte min syn på saker och ting som det är fel på, det är nog din. Det var inte jag som började.
Tack!

Stay Ignorant // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

hoppas allt är bra. Jag gillade det första.

2009-10-31 @ 16:01:39
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0