Dangerous Heights.

Jävligt kul att Heidi var här i fredags! Och väldans va roligt vi hade innan det! Kistan kommer för alltid vara impregnerad i mitt minne! ^^


Där är lite mat som någon har tillagat!

Öhm. Ja, utan internet i 2 dagar kändes inte så bra, dock fick jag jobbat lite på hi och fi/sv men det var inte så jättemycket!

Det var något annat jag skulle skriva, men jag kommer inte riktigt ihåg. Jo eller nee. Nu vet jag inte riktigt hur det blir.
Jo just det ja! Var ensam hemma igår, i alla fall på kvällen och  då såg jag på två bra filmer. Den första hette "En Förlorad Värld", den var bra som bara den! Den var så bra så att jag typ inte göra någon mat till mig själv. Efter den började "Batman: The Dark Knight". har sett den förut men Heath Ledger spelar så fucking jävla bra så jag var bara tvungen att se den igen! ;D


Stay Peace and pie // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jävligt roligt var det! KISTAN HAHAHAHHAH

2009-10-04 @ 22:50:25
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0