Stockholm.

Svearikes huvudstad. Största staden i landet. En utav de intressantaste städerna jag varit i. Människorna är antingen kalla och kortfattade eller tillmötesgående och varma. Som de är i hela Sverige förstås.

White Lies var utomordentligt bra och jag trodde faktiskt att de skulle vara sådär, men de var mycket, MYCKET bättre. ^^

Ida och Emelie var två sköna bananer och utan dem skulle det blivit lite ensamt skulle jag tro. :)

"Såsom på havet"

Ehm. Ja. Mina pengar är så gott som slut. Det är lite synd faktiskt. Om inte mina hörlurar skulle gått sönder skulle jag inte behövt lägga ut 300 kr på att köpa nya. Fitta säger jag bara! Inte ska de gå sönder efter typ 3 månader. Usch va illa jag mår när jag tänker på det. Det här är orsaken till varför jag från tillfälle till tillfälle inte gillar tekniska prylar, alls.

I morgon blir det Phoenix med Ida. ^^

Stay Close // Cromeo

Kommentarer
Postat av: elin2

haha jag hatar hörlurar! på typ 2 år har jag förbrukat minst 6 stycken!

2009-11-13 @ 16:17:18
URL: http://saturdaynightbeaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0