Metro.

Metro kan vara bra på olika sätt. Tidningen vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Helt okej, kanske slöseri på papper, med tanke på hur många som slängs på gatan kors och tvärs.

Öhm. Ja. Miljöpolitiken, den är kul. Undrar om min ens är godkänd? Seriöst, när jag berättar hur jag gjort låter det som om en tolvåring förklarar. Nästan som en saga i fin förpackning.
ELLER, så låter den som ett samhällsarbete (som alla mina arbeten!) gaahh!



Jag har så många sjukt snygga bilder! det är insane!

Jag måste även erkänna att det är kul å leva när det finns så mycket bra musik. Jag vet inte vad jag skulle tagit mig till om inte så många bra artister/band skulle funnits i min värld.
Jag menar, ofta man hittar 2-3 nya BRA band på en dag liksom? Det bara fortsätter liksom, jag har inte koll på vad alla heter snart och glömmer väl även av mina favoriter från förr som fof rockar röv!

Ja. det blir så ibland. ^^


Stay in Tune // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0