Stuck on Repeat.

Yeah! I'm kinda like a big deal. Kinda like a small eel.
Ne men seriously though. Jag skulle råda dig till att inte mocka mig. Smocka mig eller knocka mig.
!
Checka in novellen på Nisses bdb om du har tid, den var den bästa novell jag nånsin läst. Faktiskt!

I am no apple pie by the way.


Mm. Sådana här bilder gillar jag att se på.

Ne nu blire snart Thn och filminspelning med gänget. Längesen jag var i Sandhem också. Inte min favoritdel av staden precis men helt okej. Heeeeeeeeeellltt ooooookejee!!!! Fuck monkey! Fuck cat! Fuck you!
Ehm. ah. typ.
Min syrra blir lite arg på mig ibland, men jag bryr mig inte. Det är inte mitt problem att hon har problem med mig.


"Don't meddle with the heart, don't go meddle with the mind"

Inte mycket musik nuförtiden heller. Det är synd.
Ja.


Stay Playa // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0