Magasin 15.

Du hörde mig.
M15. Igår.

Efter en inte så hektisk men ändå rolig dag i skolan så gick jag in till stan med Evelina, Sarah och Lisa. Trevliga människor det där!
Väl där satt Jano och Alice på en bänk och tittade på folk. Sen åt Evelina och jag på Max med Sarah och Evelinas kompis som också skulle på spelningen ikväll.
Och damn va mycket folk det kom, biljetterna blev slutsålda och vi hade oftast någonting att hålla på med, om det inte var att plocka bort efter människor så var det att stå i kassan vilket jag till en början inte klarade av, tydligen, men som jag sedan behärskade väldigt bra. ^^

Just det ja, stod med Simon och Annika också. Jäävligt trevliga människor det där.
Moderatjävel inledde kvällen, sen Frost, sen Snutjävel och till sist, Dia Psalma!
De två band med "jävel" i, tyckte inte så värst mycket om regeringen verkade det som. Fredrik Reinfeldt och Maud Olofsson blev trakasserade ett antal gånger. Maud stod tillochmed på scenen under Snutjävels framträdande.
Man kan säga att alla band var arga på någonting eller klagade på samhället och dess framtid.


Jag har lånat skivor från bibblan också. Många bra skivor.
Beställde även Bat for Lashes nya skiva efter att ha hört denna låt och sett denna video!

Bat for Lashes - Pearl's Dream



Sen ska jag till Gardis för att fira farmor på mors dag typ. Fastän det är i morrn!

Chaú!

Stay Pearly // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anonym

BAT FOR LASHES, BAT FOR LASHES!

2009-05-31 @ 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0