Love it all.

Nu är livet som bäst. Faktiskt. Försöker leva det så bra jag kan. :)

Jag är fast, i kvicksand. I La Roux.
Hennes attityd, hennes hår, hennes röst, hennes videor, hennes texter! Jag är förälskad. Jag kommer lätt att köpa hennes skiva när den kommer. That's fo sho!!
Det är någonting med hennes ögon som jag inte kan förklara heller. XD

Det här var den enda låten jag kunde hitta på YT. Hon har 2 till. Videor asså, som också är asgrymma! :D
Men grymm låt och grymm video!


La Roux - Bulletproof


Matten gick sådär, vi pratar inte om det.

Stay Bulletproof // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

sv: haha, yes :D Du har rätt - en skjorta it is! :D haha, och ah Soko äger! :D hihi

2009-05-12 @ 22:58:37
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi talar verkligen inte om det.

Hennes hår påminner lite om Diaz hår i Den där Mary ju! :D

2009-05-12 @ 23:10:41
URL: http://emeerentia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0