Hectical Saturday!

Lördagen började med att jag gick upp och åt frukost och allt annat som jag brukar göra på morgonen. Sen åker jag och Titti till thn aka. Överby. Kollar runt lite, är besviken på Carlings går till H&M och köper grymmaste kalsongerna (Hulken är på dem!) och några balla sockar, vet inte riktigt varför jag gjorde detta men det blev så iaf. Sen gick vi till Donken och hoppades innerligt att våran allas Heidi skulle stå och ta emot oss i kassan.
Och voilá! Där stod hon. Dock tog det typ 3 min innan hon såg oss men skitsam! Uppsatt hår och trevlig mot varenda kund. ! NOT! Ne men det var hon faktiskt. Ni borde kolla in henne någon gång.
Vi åt, sen körde Titti mig till torget och jag tog Syltebussen och träffade två cyklister, Alice och Marcus, de tyckte att det var varmt medan jag inte tyckte det på grund av vinden.
Viktoria skulle möta oss där men hon orkade inte eller nåt. Så vi gick hem till henne istället. Hon bodde fint och området är att rekommendera! Carro kom en halvtimme senare och vi började spela in!
Sen så cyklade vi till Carro och spelade in lite mer.
Sen gick jag och Viktoria mot Sylte igen och hon skulle hem medan jag skulle till Jano. (Han ville låna en tidning som jag prenumererar på)
Där blev jag bombarderad av grillad kyckling och kött och hörde av Raquel (Janos syrra) att det skulle komma en massa människor. MM, jippi. Hälsade på några indier men sedan stack jag för att åka till Sannis i Skogshöjdis! Det var en trevligt kväll med många roliga mennsker!

Fan va mycket jag har skrivit som ingen kommer bry sig om! Jag menar, jag bryr mig inte ens?


Stay Ignorant // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heiid

tack carlo! Ja, jag hade en bra dag igår. Inte en enda jobbig kund :-) hahah! Och extra nice att ni kom in, det var jag inte beredd på :D

2009-05-17 @ 19:17:50
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0