Fuck the other!

Knulla den andra bloggen vettja. Orkar inte med den. Byten kan vara jobbiga ibland, speciellt om de är onödiga!

Skolan idag. Kul. Jippi. 3 asbra lektioner, verkligen, wiho! Party, party.
Slutade vid cirka 14:00 idag för jag sulle te käre gamle Grässtörp får att sedan cykla till Vårdcentralen och träffa mommi för att sedan träffa min gamla klassföreståndare Trulle aka. Jonas Trulsson! Träffade även Ellen innan också. Kära återseenden minsann!
Öhm. Ja, väntade 20 min påå att den där sköterskan skulle komma också men det gick bra, jag var bara ashungrig och beredd på att få en nil in i armen min för att senare eventuellt bli lite yr och betala pengar. 410 kr ungefär.
Jao jao.

Men nu har jag fått tillbaka min älskling iaf!! <3!! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan Mac, jag vill gifta mig med honom, han är så snäll och så snygg och så beskyddande, okej, kanske inte det sista. men alla de andra sakerna. :) Man uppskattar inte något förrän man saknar det. Typ.

"When I grow up will go to cool parties and hang out with the coolest kids in town!"


MUKSI (det kommer jag kalla musik ett tag nu)
Bat for Lashes - Use Somebody (Kings of Leon cover) (Magisk)

Anoraak - Nightdrive with You (Just magical!)



Stay Bat for Anoraak // Cromeo

Kommentarer
Postat av: mister kluuso

carl jag tror att du fäster dig för lätt vid döda ting xD

2009-05-06 @ 10:06:50
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0