En riktig smutser.

"Jag var ung när jag fann Gud på ett dansgolv!"

Kristian Anttila vet hur det ska vara. ^^

Psyko blev klar igår och än en gång så blev resultatet inte som en fin tårta som smakar gott, utan mer som en konstig paj med ingredienser som inte passar ihop. Men jag är positiv, solen skiner och jag är grymmast.

Öhm. Jag vill ha mina hörlurar nu också. Jag vill ha god glass. Jag vill ha snygga brillor. Jag vill ha glödlampor.!!



Damelo!
Ehm. Ja. Djungeln och jag skulle nog bli bra kompisar om djungeln vore en människa.


"Du är ett myller av fräknar och damm"

Anttila asså. Så du vet.


Stay Jungle // Cromeo


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill ha sommar och glass NU!

2009-05-28 @ 09:38:57
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0