18 sekúndur fyrir sólarupprás.


Sigur Rós tar kål på mig. "það besta sem guð hefur skapað er nýr dagur"
Gbg var bra igår, kanske redan har sagt det men ah.
Jag gillar den staden asså, speciellt när man är med vänner och det är fint väder och man har pengar.

Bilder och bilder och bilder.
Pictures.
Fotografías!
NOT!

Ne men så äre. Livet känns ibland lite lättare när någon kommer och lyfter en mot skyn. Iaf för en stund. Det lever man på ett litet tag. Jag gör det.

En låt måste vi ha. Måste ha! Ha!
Just det ja, Tobbe fyller idag, känner honom typ inte och har aldrig snackat med honom men han fyller 18, det är alltid något!


En mycket skön låt. Den kommer inte störa dig i ditt pluggande, jag lovar.

Röyksopp - Miss It So Much (ft. Lykke Li)


Stay Muslim // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja, visst e det :D gult är INTE fult :D

2009-05-26 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0