Spikkatt.

Det är rumänska för = dumma rektorer ska inte få yttra sig. :)
Men jag har varit en stygg pojke idag. Klippte mig först i gtp kl. 07:45. Tog bussen 08:35 från Hemköp. Var på skolan 09:10. Hade egentligen samhäll. Men jag ville inte gå på den så Mala fick hjälpa mig för henne kan man lita på och hon har karisma. (Och för att jag skickar billiga sms till henne)

SÅ, jag gömde mig på en toalett i ungefär 40 min. Satt där och arbetade på min historia. Som inte blev så bra, men det blir typ inget man gör så det är bara att acceptera. Sen hade jag historia och alla sa att mitt hår såg bra ut. Vilket det inte gjorde, men de får tro vad de vill.

Dumt Bokcirkelmöte på lunchen. Sophie tvingade mig till det. Emma snackade dock med mig på svenskalektionen efteråt och frågade om jag verkligen ville vara med i Bokcirkeln. Och jag svarade: nej det vill jag egentligen inte, men jag vill gärna vara med på diskussionerna. Läser den sista Potter-boken nu för att hinna till måndag.

Efter skolan så simmade jag och blev så jävla irriterad på några vuxna män i 40-50 års åldern. Asså, när man simmar så håller man sig till höger och simmar i det "fältet" eller banan som ser ut att ha samma takt som en själv. Något man INTE gör är att simmar 4 st. typ i en klump huller om buller och simma saktare än min mormor! Och hon går rätt så segt. Jag blev väldigt irriterad iaf. Så jag simmade bara 16 längder eller nåt. Never again säger jag bara.

Sen träffade jag syrran och vi gick till Systemet. ) Jag ville ha en fruktig cider till i morrn och det fick jag. Betala för också asså. Inget gratis här inte. *host*
Ja. Kanske ska hämta cykeln hos farmor också, innnan den fyser fast i marken.


Ane Brun - The Puzzle


Jäääääävligt bra låt. Skön tjej från Norge.<3



Stay Rhyme // Carl

Kommentarer
Postat av: Amanda

HERREguuud. vad du klagar, man kan ju tro att du är kärring ffs

2009-03-13 @ 20:22:29
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: Carl

Kärrringar<3 Me like!

2009-03-13 @ 21:17:40
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0