När jag växer upp.

När jag växer upp jag ska vara duktig.
Jag ska behandla de omkring mig som om de vore dammoln. Kasta krukor på en folkmassa. Och stå i kö på många ställen.

Feber Stråle är en bra uppfinning på engelska.
Ni får översätta själva.
Norge gör mycket bra musik för tillfället också. Det kan man inte tro. Läste också att en elektrobloggare trodde att Belgien skulle bli stora inom elektro. *phytt* Den dagen heter jag Claes-Arne. De har dock ett bra band, men jag vet icshe vad det de heter.
Jag borde skriva om Kina nu men det har inte blivit så, har ju bara varit hemma i 2 1/2 timme fan. Give me some space whore!

Jag har blivit större också, det syns och märks. Inte bra, inte bra. Det är inte så att jag vill bli smalare men det skulle inte sitta fel med lite muskler ist för fett tycker jag. Men som sagt, allt är relativt. Kanske är bra att gå upp ibland. Kan ju inte stanna där nere hela tiden? :)


The Gossip - Listen Up! (MSTRKRFT remix)


MSTRKRFT gör la för goa remixer eller? eller? ELLEr? LR?
=) =) =)
Jagg vett attt duu gillarr migg. :D


Stay Listening // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0