Jag vill dedikera.

Jag skulle vilja dedikera detta inlägg till 3 starka kvinnor.
Först, Karin som trots sin kärlek till revbensspjäll ändå tar sig tid och debatterar med Bokcirkeln om diverse ting, detta gjorde även en massa fler personer men det var egentligen bara Karins som var roligt att läsa. ^^

Sen så har vi Sandra, som åker till Egypten antingen idag väldigt sent eller i morrn vääääääldigt tidigt, fattade jag det som iaf. Hoppas att hon får rida på kameler varje dag under ett skynke så att hon inte kan få någon sol på sig och bli brun så att senare när hon kommer hem överglänsa alla med sin brunhet. Hon får gärna smörja in sig i kamelbajs men det med måtta även så.

Till sist har vi damen som anländer hit om cirkus en halvtimme eller två. Frida aka. Sistah Vanilia. Jag har inte sett henne på ett tag och jag ser fram emot dessa 4 dagar tillsammans med henne. Trots faktiskt att det faktum att vi har endel att göra i skolan så kommer jag nog att skita i det ett tag. Inget till måndag som ska göras ändå. Först ska vi äta hos farmor och sen så ska vi på bio i vbg. På fredag ska vi simma och på lördag ska vi se på tv ihop och äta gott (ska nog även till min barndomskompis lillebrors kalas som också är då men där stannar vi inte länge) j ¿Agradable no?

Heidi var snygg idag också skulle jag vilja tillägga. Ni vet ju hur grinig ho blire anners.
Ha det, som vi säger på norsk.

Stay Får // Carl



Kommentarer
Postat av: Frida

Heej,,, Tack för dedikeringen,, pusss

2009-03-11 @ 20:39:17
Postat av: Heidi

tack carlo, you're so sweeeet !:) Nej, men tack. Jag blir faktiskt lite grinig annnars. Inte för att jag bett dig att skriva detta men !

2009-03-11 @ 21:59:21
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0